domingo, 8 de mayo de 2016

CRITERIS D'AVALUACIÓ

v  CRITERIS D’AVALUACIÓ

Activitat 1: Avaluació inicial

És necessari fer una primera avaluació inicial.
En assemblea, preguntarem als xiquets i xiquetes Què sabem de Japó? i escrivírem a un mural tot allò que els alumnes coneguen de Japó.
Per a que siga una unitat didàctica d’interès per als xiquets hem de pregunta-les Què voles saber sobre el Japó.  

Activitat 2: Avaluació del procés d’aprenentatge

La avaluació del procés s’ha d’entendre com l’observació global i l’anàlisi sistemàtic del procés d’ensenyament i aprenentatge per tal de verificar-ne la coherència i el grau d’eficàcia.

Activitat 3: Avaluació final

L’avaluació final ens informa del grau d’assoliment dels continguts tractats a la unitat didàctica. Per a facilitar-vos la tasca us penge una tabla amb els criteris d’avaluació concrets de la unitat didàctica Japó.

La nomenclatura que fem servir és la següent:

-      Expert = E.
-      Avançat = A.
-      Aprenent = AP.

-      Novell = N.


No hay comentarios:

Publicar un comentario