v
CRITERIS D’AVALUACIÓ
Activitat 1: Avaluació inicial
És necessari fer una primera avaluació inicial.
En assemblea, preguntarem als xiquets i xiquetes Què sabem de Japó? i escrivírem a un
mural tot allò que els alumnes coneguen de Japó.
Per a que siga una unitat didàctica d’interès per als
xiquets hem de pregunta-les Què voles
saber sobre el Japó.
Activitat 2: Avaluació del procés d’aprenentatge
La avaluació del procés s’ha d’entendre com l’observació
global i l’anàlisi sistemàtic del procés d’ensenyament i aprenentatge per tal
de verificar-ne la coherència i el grau d’eficàcia.
Activitat 3: Avaluació final
L’avaluació final ens informa del grau d’assoliment
dels continguts tractats a la unitat didàctica. Per a facilitar-vos la tasca us
penge una tabla amb els criteris d’avaluació concrets de la unitat didàctica Japó.
La nomenclatura que fem servir és la següent:
-
Expert = E.
-
Avançat = A.
-
Aprenent = AP.
-
Novell = N.
No hay comentarios:
Publicar un comentario